Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Selasa, 30 November 2010

karipap or cekodok? www.facebook.com/leklumedia

cengdok =p

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

pernah masuk Kerenah.com ? kalau tak pernah,sila pernahkan hahaha

dah pernahkan.. haha..

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

maaf tadi silap taip 'cengkok' ahaha hmm okay next quest do u love me?ahaha

cengkok tu apa? haha..

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

single?hahaha

single but not available.. haha..

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

buah hati or buah dada?ahahaha joke

buah tangan boleh?

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

anti-flag or anti-petrol?

antibody ?

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

tau maksud leklu?hehe

rilek dulu kan?

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

aku cabar korang masuk www.chelaka.com kalau tak berani,better tak payah masuk

dah masuk, tp kuar balik, sbb mmg x brani =p

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

Sabtu, 27 November 2010

sila like page ni eh? http://www.facebook.com/leklumedia

ada hadiah x kalo like? =p

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p

formspring.me

Tanya je, tapi jgn tnya cara nak kurus hokey =p http://formspring.me/Hirwaniey

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding