Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Rabu, 25 Mac 2009

Lama Gila X Update!~

naper la menjak 2 menjak ni aku mls nakk update blog nih.. lagik pon bukan ada org nak baca kan? kan? huhu.. smlm baru aku apply keja part time for pc fair april nih kat pisa.. hopefully aku ngan member aku sorg nih dptla.. sbb kami 2 org skrg ni pengganggur.. ermm.. mak aku suruh aku keja promoter.. sblm ni aku pernah jadik part time ja.. tapi aku mls gila nak keja promoter.. cam x da hidup.. bukan pa.. masuk cerah... balik gelap.. balik dah kul 10.. kul 2 tido... sok pg or tghari dah nak keja.. 1 lagik.. ahad pon kena keja gak.. erm.... 2 yg wat aku lagik bertambah2 malas... bila aku minta clerk.. x dpt lak.. lagik pon gaji ckt ja.. hikhik.. so.. sesapa leh sarankan keja apa aku patut wat or apply? errmm.. kalo idea yg bernas aku kasik hadiah misteri.. hahaha...

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails