Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Selasa, 16 Jun 2009

Mizz TheM so Damn MucH!!!!!~~~~~

brapa lama aku x on9.. broadband ku telah dihadkan.. akak aku xbyr bil.. aku xam biasa la.. keja apa pon x dpt lagik.. ri ni member ku ajak kuar.. tapi aku satu sen pon x da lam purse.. so terpaksa la dicancelkan ja.. aku rindu sgt2 diorg.. terutama ida n pia.. pastu paez n sep.. rindunya kat korg semua.. dah la x leh ym.. nak msg pon kredit kena jimat2 gak.. ekonomi gawat nih..

pada pez po.. tahniah aku ucapakn pada akak hg no.. slmt pengantin baru.. sori x leh p.. lagik pon hg x htr kad.. cuma pesan mulut ja.. hehe.. ida.. sori x melawat mak hg kat spital.. pada sep sori x leh kuar hari ni ngan hgpa smua.. pada pia yg pagi2 subuh kaco aku ngan msj i miss u tu.. aku pon rindu kat hg gak.. n lastly for eja.. i miss u 2... muuuaaahhh korg semua... daaa....

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails