Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Isnin, 24 Ogos 2009

Hujan + Posa + Bertunang + Kawin = AKU!~

ari ni ari ke 3 kita smua berposa.. dan juga bulan ni mmg bula hujan.. hari2 hujan.. smpai bgn tido pon malas..(mmg mls pon).. huhu.. tapi yg ni dikatakan hujan rahmat.. sbb kita berposa salam musim hujan jadik peratus utk org2 yg x berposa tu kurg la.. tapi ada gak yg x posa.. mmg la sapa xnampak.. tapi Allah yg maha Esa nampak..(wah... ceramah ni..)..

erm... brapa ari ni aku hepi sgt...koz boy aku tba2 ckp ttgt bertunang n kawin.. tapi bila dipikir2kan balik.. mmg byk bnda kena uruskan b4 n after kawin.. mcm boy aku ckp.. pas kwin msti nak duk umah sndiri.. so.. mmg byk duit kena ada pas kawin.. mmf ar time remaja dulu (skrg remaja lagik ok?) asyik pkr nk bertunang n kawin.. kena lak member aku 2 org dah kawin.. 3 org dah tunang.. tapi tgjawab pas kawin tu lagik besar dr skrg..

mmg la nak tunang dulu leh.. tapi xkan nak tunang smpai 2, 3 thn kot.. sbb aku ngan boy aku pon msing2 baru sebulan keja.. kalo plus gaji kami 2 org pon rasanya x ckp lagik.. erm.. dah tu kena wat byk perancangan.. so insyallah thn dpn kami akan bertunang gak kalo x da halangan.. (amin...).. herm.. byk lak aku melalut ari ni.. hehe.. k.. enough 4 today.. da.... =)

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding