Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Khamis, 5 Februari 2009

~2 EkOr KuCiNgKu MeNgaNdUnG SeReNtaK!~


yg ni lak nini.. dier ni paling manja ngan aku... aku panggil jer kalo dier nanti sahut.. tapi kalo akak aku atau tok aku dier tgk wat bodo ja.. haha.. 

2 ekor kucing betina aku skrg mengandung serentak lak.. aku pon dah penin nih.. dah la skrg aku dah ader 4 ekor kucing.. sekoq jantan yg lain2 betina.. dah la yg ibu kucing aku dulu ni skali beranak kuar 4 ekor.. skrg ni 2 2 kucing aku ngadung, kalo sekor beranak 4 ekor, kalo lagi sekor branak 4 gak? x mati ka aku? dah 12 kucing la cam ni.. dah la makanan kucing mahal lani.. pasir kucing pon mahal gak.. aku plak dlm brapa bulan ni nak pindah duk umah kakak aku.. umah pangsapuri lak.. kalo bawa kucing skali, mesti org2 keliling mcm2 hal lak.. entahlah.. nak tinggalkan kucing aku semua kat umah tok aku (umah kampung) sayang lak.. bukan pa.. aku lak yg rindu nanti.. kalo nak bawa yg jantan sekoq ja, sian yg lain plak.. ntah lah.. skrg ni aku tgh menunggu hari nak dapat anak kucing.. mungkin lam 2 - 3 minggu lagik.. sbb perut kucing aku memang dah besar dah.. 

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding