Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Isnin, 16 Februari 2009

KuCiNG KU + 4 EkOr AnAK

malam sabtu tu )14 februari kucing aku yg mengandung ni asyik bising ja... tak berhenti dok meow... aku pon pelik gak.. kucing aku yg nama lala tu lak patah kaki.. pgi tu aku dah bawak g klinik.. memang kopem patah kaki.. doktor suwuh bawa mai balik ari slasa nak balut kaki dia.. so aku kena kurung dia dalam sangkar.. pasai xmau bg kaki dia lagi teruk.. kalo biar xpdn ngan sblh kaki dia boleh lari kuar.. haha..

so memula tu aku ingat kucing aku nini ni bising pasai aku kurung lala.. dia panggil kucing aku yg lain smua g tgk lala dlm sangkar.. hehe.. lawak tul tgk aksi dia.. tapi smpai kul 3 pagi pon dia dok meow x berhenti.. so pagi ahad tu aku bangun tgk nini dah hilang.. aku tanya pakcik aku nampak x.. pakcik aku kata dia p beranak pa pasai dok bising malam tu.. then kakak aku dgr mcm bunyi anak kucing.. suspen gila.. pakcik aku g cari.. tgk2 nini ada bawah almari buku.. dgn ANAK-ANAKNYA skali.. 4 ekor lak tu.. comei2 semua.. hehe.. 2 ekor warna putih + oren, 2 ekor lagik warna putih + oren + hitam.. 

gambar akan diupload nanti.. 

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding