Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Rabu, 6 Januari 2010

Karaoke!~

wawa...boringnya ari ni.. nak wat apa pon x tau.. dah la lama gila x g menyumbangkan suara aku kat bilik2 kecik yg ada mic tu.. hehe.. boy aku janji nak g lam mgu ni.. tp mcm belum nampak tanda2 dia nak bawa aku g ja.. hurrmmm... =(..

dulu time otak aku tgh problem mmg slalu layan karaoke ngan member2 pmpn.. smua gila2.. bantai ja la sora cam katak ka apa.. janji hepi.. aiceh..

aku ingat nak try bg rosak lagu jika kau ubah fikiran.. tp tkut aku yg smput lak.. kang boy aku gelakkan aku kaw-kaw punya.. huh.. lagu wajib amik ngan boy aku kalo baldu biru.. feeling2 awie ngan ella la ni.. hahaha.. nak try lagu pakai buang.. kang aku kena buang dr bilik tu.. haha.. erm... kasik lagu sentimental lak...errrmm... lagu apa nak bantai ni eh.. x pa la... balik ni kau nak listkan lagu2 apa aku nak try.. hehe.. nanti aku dah listkan aku listkan kat sini lak.. hehe... da...xoxo!

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding