Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Khamis, 16 Jun 2011

Jerawat

huh... benda paling semua orang tak suka.. walaupon benda tu kecik ja pon.. tapi pedih dia tu.. mak oi.. hahaha.. kadang2 jerawat ni suka naik kat tempat-tempat merepek.. haha.. bukan merepek apa pon.. selalunya jerawat suka naik kat tempat kulit kita kat muka yang berminyak.. betul tak? haha..

maksudnya benda ni suka menempek kat pipi.. hidung.. or dahi.. tapi kan.. benda alah ni tiba2 menganggu hidup aku.. aiceh.. haha.. selalunya aku sebulan sekali (ehem..) naik kat pipi.. atau kat hidung.. kat dahi jarang.. tapi ada gak.. ahaha.. paham tak..? MySpace

tapi ari ni benda ni naik kat hujung bibir aku.. ok.. benda ni naik kecik ja pon.. tapi sakit dia ni.. huurrrmmmm... tak tau nak cakap.. ahaha.. dah tu siap nampak putih lagi.. aku bagi pecah terus.. cam nak kuar air mata ni ha.. hahaha.. walaupon dah pecah.. sakit still ada wa cakap lu MySpace.. hahaha... MySpace sorry.. terlebih gelak.. hahaha..

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding