Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Sabtu, 17 Januari 2009

Alhamdulillah!~ Semuanya Selamat!!!!~

hari ni merupakan hari terakhir aku study kat cosmopoint.. sgala susah payah berbaloi untuk aku siapkan final projek... komen2 yg agak memuaskan aku dpt dr lecturer aku.. dah 2 hari aku x cukup tido.. semata utk final projek ngan video projek.. dah la aku dah sakit slama seminggu.. kena lak siapkan semua projek.. tapi berkat usaha aku..(cewaahhh!~)... dan sokongan teman2ku (cewaaahhh!~)... aku dpt siapkan semua keja... 

walaupon gembira yg amatr.. tapi aku sedih sgt2.. lepas ni mgkin x dpt jumpa diorg semua... sedihnya... xper.. isnin ni dah janji nak g main bowling... cam besa.. kmpln yg kalah kena blanja...(sep, sofie ngan zul bila nak blanja ni? hari tu nya x blanja lagik...) hehehehe.... x sbrnya nak jumpa korg semua isnin ni... hari ni kami yg berapa org saja hadir ni tgkp gmbr sepuas hati...(walau pon x byk...)

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails