Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Sabtu, 31 Januari 2009

~PeMaLaS~

tajuk kat atas ni xda kena mengena ngan sapa.. cuma kena mengena ngan aku ja.. 4, 5, 6 hari ni aku jadik malas semcm.. blog pon aku mls nak update dah.. ntah la napa... musykil gak ni.. skrg ni aku dok raplah nak cari keja... mak ngan akak aku hari2 bising kat aku.. "bila hg nak cari keja? hg tau dak skrg ni ramai kena buang keja..? mesti depa dok berebut2 nak cari keja lain.." akak aku hari2 bising... aku pon raplah.. kalo cari keja senang cam beli kasut x pa la..(nak beli kasut pon susah tau.. nak kena pilih betul2..)..

malas cam kucing aku sekoq nih.. hahahaha...

p/s: sok mlm aku nak g tgk wayang.. gmbr sifu n tongga.. xsbrnya nk tgk.. terutama nabil... hehehe...

2 komen yg ikhlas:

limaumaniss berkata...

x tau la ni komen yg sedap didengar ke tak..

tapi nama kita samalah...wani kt belakang....perangai pon lbh kureng sama gak...malas nk hapdate blog semenjak dua menjak nie..walaopon bnyk bnda sebenarnye nk cite...huahua...

WaNieY berkata...

hahaha.. tau x pa.. dalam pala otak ni ada mcm2 cita nak dicitakan.. tapi tgn malas nak emnaip lak.. =)

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails