Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Selasa, 28 Oktober 2008

Habis Cuti Dah

hari ni kolej aku dah hbs cuti dah.. so memember aku semua pon wat reunion la kononya..iaitu berkumpul kat multimedia studio (hari2 pon jumpa kat citu).. member aku sowang ni nama dier Faiz atau pon paez.. g sambut deepavali (jgn marah na..) kat Cameron or Genting aku pon lupa dah..(baru semalam dier g tau aku.. tapi dah lupa dah... adeh...)then dier bawa la segala buah tgn buah kaki buah pala smua la..konon2nya nak diagihkan la(mmg btul pon).. tapi aku x g ari ni(mls btul)..so si Pia ni (sofia) htr la msj tanya awat aku x mai (bahasa penang ni.. x phm wat2 paham ja la yer..)dier kata paez bawa mcm2 khazanah dr tmpt dier g holiday ngan pamili dier.. dier bawa strawberi celup coklat or sumtin like dat la.. then bawa jeruk (kat penang pon ada..) lagi rosel.. (kat umah mak aku pon ada).. dan macam2 ada (mcm astro la plak paez ni)..tapi ayat yg paling x best si pia ni htr ialah ".... tapi kami dah bg licin semua..." ni yg wat aku marah ni... (muka merah..cam leh nampak).. aku dah g tau kat paez aku xmai.. tapi dia x simpan kat aku pon.. uuuuwwaaaa.... xper lah... ada rezeki tu ader la... huhuhu... aku nak bg mandi kucing aku jap... daaa...

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding