Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Isnin, 27 Oktober 2008

Idea..Idea...Idea...

Jumaat ni aku nak kena htr storyboard kat lec aku.. masalahnya aku x lukis apa lagik ni.. idea pon xda.. cam na nak wat storyboard... matilah aku kena marah nanti..harap2 aku dapat idea gak nanti.. tapi pkr2 balik cam na la aku nak dpt idea asyik dok layan fs ngan ym ja.. hahahaha.. gila la aku ni.. dah tau xda idea bukan nak cari idea.. tapi leh lak rilek.. adeh... memang nampak aku ni cam rilek ja.. tapi pala otak tgh serabut... erm.. apa lagik ek? no idea la.. xper la.. aku nak layan youtube jap kot2 ada idea dr situ.. lagik pun aku kena wat animation for this final project.. herm... member aku semua pilih web cam na lak otak aku ni leh nak pilih animation.. cari nahas namanya ni... ok la.. daaa... =)

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails