Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Jumaat, 31 Oktober 2008

Sedihnya....!~

awal pg tadi hujan memang lebat gila... boy aku xdpt htr aku g kolej... jadi aku terpksa wat muka kasihan pada kakak aku utk htr kan...(naik keta laa....) tapi sebelum g tu memang aku kena segala jampi serta syarahan dan kebisingan mulutnya pgi2 lagi...(pukul 10 dah ni... klas kul 9... akak aku dok bising x hbs2 lagik...)pastu dgn semangat berkobar-kobar(cam lagu vince plak...)aku pon trus menuju ke klas... aik? saper pon xda... aku pon memanjatkan diri ke tgkt 3 iaitu di studio multimedia..pastu aku dgn yakin berani telah m'htrkan storyboard yg aku rasa agak memuaskan(xmemuaskan pon.. lam masa 1 hari ja siap pon)... tapi... lec aku telah mereject storyboard aku dgn sepenuh hati... dalam fikiran aku cuma 1 ja.. nampaknya aku kena lukis semula la.. tapi x per.. dgn sedikit keyakinan diriku ini ditambah dgn keberanian diri serta kemunculan lec aku di multimedia studio telah membuatkan aku tiba2 ada keazaman untuk membuat storyboard baru...(wwaaaahhhhhh....) tgh aku rajin membuatnya.. jam tlh menunjukkan waktu pukul 11.22.. apa lagik....jom lunch....(awal gila... ye la.. breakfast pon x.. alih2 trus g kolej...)... hahahahaha...

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails