Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Sabtu, 1 November 2008

Hari ni 1/11/2008

hari ni cazen akunya cazen bertunang.. aku mls nak g.. bukannya rapat sgt pon.. huhuhu.. (jht aku ni).. lantak diorang la.. bgn2 tdik aku ingat nak tgk la gmbr hindi kat tb2 tadik.. tapi.. gmbr lama plak dah... malasnya nak layan... skrg ni aku tgh tgu jam tepat kul 2 ptg utk tgk gmbr hindi kat tb3 plak.. tapi perut aku dok nyanyi lagu ala canggung.. jadi kesimpulannya aku nak g makan dulu... hahahahaha.... tapi sebelum tu jgn lupa malam ni ada sehati berdansa musim ke 2 minggu ke 2.. hopefully khai&rosma do the best n the best n the best.. huhuhu..daaaa....

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding