Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Isnin, 10 November 2008

பகியங்க்போரிங்க்டேரமட்...

skrg ni aku ader kat kolej... lec aku kata klas start kul 9.. tapi x nampak batang hidung pon.. huh.. kul 9.40 baru nampak muka dier.. aku pon wat la muka bodo semacam masuk klas dier.. ye lah.. jumaat aku xdtg kelas dier..(rajin ponteng ni..).. masuk2 jerk dier suruh sign atenden.. pastu dier tanya apa yg aku x phm pasai asp.. aku pon wat la muka blur.. dier lupa ker aku final projek wat animation...?(memember aku semua sehati sejiwa sepadu tenaga wat web...).. huhuhu... dah la aku x beli laptop lagik... aku mai kolej nganga ja lebih.. ye la.. klas 2 jam ja.. tapi aku duk lepak kat kolej sampai 8jam..(cam keja lak plak...) memember aku smua ngan laptop diorg.. )jeles ni weh...) xper... tgu lgik sebulan kopem aku dpt laptop.. hahahah...(gelak cam setan aku nih...).... huh.. satu lagik apa punya ngong la pc ni.. tajuk utk post ni aku nak tulis pagi yang amat boring.. skali aku tekan space skali tu dier translit jadik tulisan tamil.. cam la aku ni pandai sgt bahasa tamil nih..

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails