Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Rabu, 26 November 2008

Virus Oh Virus

brapa ari ni aku x on9.. sbb pc aku dijajahi oleh virus hodoh bernama apa ntah.. asal aku log in profile aku ja mesti nanti kuar not enough quota apa ntah.. then dis program has been terminate apa ntah... pastu aku masuk blah profile akak aku.. mula2 ok ja.. lama2 jadik cam tu gak.. ni x leh jadi ni... ni akakn menyebabkan hidup aku disebelungi kerisauan yg amat tenat sbb final projek aku lam pc... mati aku kalo pc aku wat gila.. jadi aku telah scan pakai avira... avast.. symantec... superantispyware.. spyware terminator ngan trojan hunter.... huhuhu.. memang byk virus yg telah menginap kat pc aku nih.. x blh jadik ni.. makin lama makin lembap pc aku ni cam pala otak aku dah... skali tu aku scan start up n memory using avast... alhamdulillah... berjaya jugak akhirnya... kesimpulannya... gunalah Avast... hahahaha... 

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails