Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Ahad, 2 November 2008

2/11/2008

semalam boy aku ajak g makan kat old town kat new world park.. tetiba ja dier kensel nak g... dier kuar ngan member dier.. geram pon ada gak.. tapi x pa la.. tdik siang dier ajak aku teman dier g cari rumah sewa.. sbgai balasannya (hehehe... bukan balasan pon.. nak smbut anniversary kami kapel 4 thn hari tu..) dier bawa aku g makan kat old town tadik.. huhuhu... apa lagik... siap2 lawa2 comel2 semua la... hahahaha... aku pesan asam laksa...(bukan leh nampak laksa... hantu laksa ni..) dier plak french toast n nasik lemak apa nama ntah.. sedap gak makan kat old town.. harga pon berpatutan gak la.. huhuhu.. dier janji ngan aku bulan depan dier nak blanja aku makan kat manhattan fish.. then hujung tahun kat sushi king la...(xsbrnya nak tunggu...)ok la... aku nak smbung cita pasai sehati berdansa lak... daaa....

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails