Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Isnin, 10 November 2008

Satu Hari Yang Agak Sewel

tadi tghari kitorang semua kuar g lunch.. (aku, pia, ida, paez, eja ngan sep)... time makan tu eda ngan paez dok berdebat pasai ayat mati ngan meninggal.. lantak depa la.. janji aku leh makan sudah.. dah la lmbt kuar rehat.. tggu eda dkt sejam.. eja kol memula dier kata baru nak kuar.. tgu lagik 20 minit.. kol lagik.. dier kata atas motor.. tgu lagik 20 minit baru dier smpai.. kami semua punya la merana kelaparan....(bulan posa leh la tahan...)dah hbs lunch tu siot tul.. kasut aku terputus lak.. dah la pakai kasut tumit tinggi.. skit kaki aku.. nak x nak aku x ikut depa semua g giant kat bawah prangin.. aku ngan sep g 7 e g beli gam apa nama ntah.. sib bik.. kalo x susah aku nak jalan balik kolej ngan kasut cam hampes ni.. time diorg nak g giant tu.. ader ar mamat ni...(agak dalam 30 lebih kot..mamak or india x sure la) dier jalan smbil ushar ida ni.. tetiba ja dier mai rapat then...

mamat tu : adik! i LOVE u!(dier kata kat ida)
ida : terpinga2 gila..
pia : menjauhi ida dan mamat tu kerana terkejut..
paez n eja : gelak gila...

balik tu diorg citer kat aku.. aku pon tumpang sekaki gelak.. xsangka ida ni ramai peminat...hahahahahahahahaha.....

2 komen yg ikhlas:

Splitzbz berkata...

ehehe memang arr sewel kalau tiba-tiba berlaku mender camtuh.. hehe.. tahape-hape ntah

ziaF mihaR berkata...

wani mmg bes story nie! wakakak...

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails