Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Rabu, 19 November 2008

Huhu..ada org terasa ker?

pas kes ari tu... ader sowg mamat ni mintak maap kat aku, ida ngan pia...(sep la tu...) aku dah maafkan dah pon.. sbb aku x marah sgt pon.. cuma nak pekena dia balik.. pia ngan ida yg tu hak depa la.. tapi yg aku heran ada sorg mamat mana ntah kat chatbox aku marah2 aku lak.. akunya suka hati la nak kata apa pon.. diorg semua member aku.. so apa masalah mamat tu... dah kalo dak2 lelaki leh pekena dak2 pompuan semua... napa kami x leh pekena depa balik lak? betul x...?(angguk dah la yer..) huhuhu... so sesapa yg terbaca post aku ni jgn termakan dlm hati lak.. kitorg semua member.. so diotg tau kami x makan dalam hati pon.. makan lam pinggan ja... hahahahaha... kesimpulannya... member tetap member...!~

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails