Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Sabtu, 29 November 2008

KuCiNg Ku DaDa





Khamis yg lepas kucing aku yg jantan sekoq nih...(nama dier DaDa) tetiba ja muntah... yg peliknya muntah dier kuar buih2 ja...cian dier...aku ingat x da apa sgt la... ye lah suka sgt makan lipas tu... walau brapa kali aku jentik pala dia... huhuhuhu... sok tu aku balik dr kelas.. aku cari dier... dier sembunyi di celah2 bakul baju aku...skali aku angkat dier asal ringan sgt nih... dah tu dah jadi cam patung jerk kucing aku.. tergezut cam beruk gak aku nih.. risaulah... 

pastu dier muntah kuar cam darah... lagiklah aku takut.. ye la... kang kucing aku pendek umur.. aku lak yg nanti nangis lagik... so sabtu tu aku g umah mak aku.. aku bawa dier sama..mula2nya cam patung gak kucing aku..lama2 tu dier pon berbunyi jugaklah.. takut naik keta.. pestime la katakan.. hahhahaha... bila smpai kat umah mak aku trus dier cari tmpt dia nak landing.. tapi bukannya tidoq pon.. duk termenung ja.. x leh tidoq.. cian dia.. dah brapa ari cam ni... nak g klinik kerajaan memang totop... nk g klinik swasta x tau nak kna bajet bapa... dah la aku nih penganggur.. akak aku lak tgh pokai ckt..

jadik aku paksa dier minum air gak.. mak aku kasik cadangan suwuh sapu madu kat mulut Dada.. (cam doktor lak mak aku nih..).. aku paksa dier minum air gak.. sbb dier memang x mau makan n minum lgsg..

masuk ari ahad still cam tu gak dier... isnin tu aku balik klas aku nampak dier ada atas bumbung...waahhhh... dah sihat trus naik atas bumbung yer.. aku panggil dier.. dier nampak aku trus dier datang kat aku.. mulai hari tu aku g mana ja mesti dier la jadik bodygad aku...(g mana dlm umah ja pon).. kalo aku sembg kat luar umah ngan boy aku mesti dier nanti sibuk nak ikut gak.. dier nanti naik atas bumbung then nak terjun atas jalan.. isk... bahaya nih.. huhuhuhu.... Alhamdulillah...sihat jugak kucing aku akhirnya... ni lah gmbr Dada..(brapa bulan yg sudah gmbr ni... gmbr terbaru x tranper lagik.. pc aku ada virus.. kang hs kesayangan aku kena lak.. huhuhuhu...)

2 komen yg ikhlas:

bunga binti nordin berkata...

comey nyerrrr

WaNieY berkata...

tgk la tuannya pon comei gak... =)

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding