Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Selasa, 4 November 2008

Hari InI 3/11/08 =(

hari ni aku gaduh ngan sorg budak mangkuk ayun ni...(sep... nama dier yunus...)aku cakap ngan dier ari ni dier leh ja wat dek kat aku...(pekak ka apa...) x per ar sekali 2 kali 3 kali 4 kali 5 kali aku ckp ngan dier, dier wat pekak ja... sekali mai tahap aku btul2 naik angin tahap babun cipan semua ader... skali aku FIRE dier... tergezut beruk dier... hahahaha... puas hati aku... ari ni nasib aku agak teruk gak la.. sebelum tu aku,eja ngan pia dah kena marah ngan lec.. dah tu budak mangkuk ni wat hal ngan aku lak.. time member aku g mkn petang tu aku pesan samosa.. tapi dier dpt msj aku lmbt.. so dier x beli...(aku sedih ni eja.. hg x beli kat aku samosa.. sib bik x jadik cam gmbr batu belah batu bertangkup)... dah tu tadik malam aku makan tergigit tulang ikan... sakit gusi aku... uuuuwwwaaa.... so kesimpulannya aku skit gigi.....=(.. k lah.. aku nak install game... daaaa...

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails