Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Khamis, 25 Disember 2008

Beli Makan Dan Eksiden

tadik pagi boy aku g kl ngan famili dia... dier g sana semata2 nak shopping... hurm... dah tu g sana sampai ari isnin.. mcm g sambut krismas lak...hehehehe... x per la... janji nanti aku dpt buah tangan dan buah hati aku isnin ni... huhuhu... walaupun sehari tapi aku dah start rindu kat dier..sampai tadik makan pon mak aku tegur.. "adik x mau tmbh nasi dah? slalu mesti makan byk..." huh.. penangan rindu nih... hahahaha...overnya)...so mcm biasa sehari sebelum g tu mesti dia nanti spend time ngan aku.. kitorg ronda2.. then dia tanya lapaq x? dia ajaq aku g beli makan kat kassim mustafar..aku lak x lalu makan..ye la dah kul 3 pagi time tu...

dier : kalo x nak makan nasik... nak lauk ja x?

aku : ok gak... nak ayam ja...

dier : ok...(lama diam...) kita g kat pakitan je la... abg beli kat ayg tandoori...

aku : ok syg...(dlm hati tersenyum lebar...lama x makan tandoori ni... dpt lak offer baik nih...)

time kitorg balik. ada eksiden b'laku depan mata... kereta yg dilanggar tu terbabas ke arah kami.. nasib baik boy aku bawa slow time tu...(dah bawa aku...) pastu keta yg kena langgar tu kuar then trus g ketuk cermin tkap keta yg melanggar tadik...(bagusnya tgh ckp fon time tu...)...kami pon blha dr situ...aku smpt ushar dr jauh... cina ngan cina nya keta.. lantak diorg lah nak gaduh ka apa.. janji kami slmt.. =)...(eksiden x truk sgt sampai berdarah2...cuma kereta ja remuk kat tepi yg kena lgr... yg melanggar lak remuk kat depan...)

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails