Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Rabu, 31 Disember 2008

Suprise 4 Me

hari ahad baru ni... aku bermesej-mesejan(betul ka ayat aku nih?) ngan boy aku.. ye la..dia pergi kl dr hari khamis lagik...aku yg keseorangan kat umah..huhu...dia kata nak balik hari isnin... aku pon x sabar la nak tgu... so malam tu aku msj ngan dia.. tiba2...

dier : abg nk minta tlg leh?

aku : minta tlg apa? g tau la..

dier: nak suruh ayg tlg amik buku katalog kasut dr faizal (kawan dier)...

aku : bila? kat na?

dier: kat umah mak ayg la... (aku time cuti ja duk kat umah mak aku).. abg suruh dia htr kat bawah.. ayg turun bawah g amik..(umah flat)..

aku : ok.. bila?

dier : skrg... faizal smpai dah..

aku pn kelam kabut salin baju.. ye la dah pakai baju tido dah ni.. aku crik sweater aku.. pastu time aku nak buka pintu umah aku nampak lampu hs.. hati aku berdebar2 semacam ja.. buka2 pintu... suprise... oh my! dia ada kat depan pintu umah aku..(boy aku la)..jhtnya! dia pekena aku lagik utk keberapa puluh kali dah... tapi prngai dia yg ni lah wat aku lagik bertambah sayang...(malunya...) huhuhuhu.... =)...i'm so hepy dat day...!

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails