Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Ahad, 23 Mei 2010

juara AF8


mula2 af8 ni aku kurang minat sikit nak tgk.. ntah la.. dah lama sgt kot af ni.. tp dlm xminat tu ada la gak aku intai2 ain ngan shahir.. haha..

ain aku suka sora dia.. rock.. huhu.. n dia pndai control high note n low note.. (wah.. leh jadi pengkritik ni..)
shahir.. dia ni mula2 aku ushar2 gak..tp lepas potong rambut terus suka kat dia.. haha.. mcm akim dulu.. lepas   potong rmbut trus menyerlah aura dia.. haha..

so td bila dorg nak sbt tmpt pertama n kedua.. aku dah yakiin shahir nanti menang.. adira tu bukan x bgs.. bgs.. tp x blh nak mnt dia.. haha..

so.. shahir.. u'r deserved it!!!~~..

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding