Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Sabtu, 22 Mei 2010

Pelangi

Engkau tiba bagaikan pelangi

Tak bercahya namun kau berseri
Tapi cukup menghiburkan
Hati ini....

hehe.. suka sgt lagu ni.. mmg best.. haha..
berbalik pada tajuk kat pos aku ni, baru ni 20 hb balik keja tu.. bf aku diarahkan oleh bonda nya tercinta untuk beli nasi briyani (btul ka aku eja?) kat hameediyah....



maaf gmbar x cantik.. sbb pakai hs csl saja.. =))


time tu hmpr 7.30ptg.. then dalam aku dok mengelamun sorg diri.. aku tgk kat langit ada pelangi.. hehe.. so nice... =))



maaf again gmbr x cantik.. T.T


the aku tgk belah ufuk utara lak.. (aiceh ayat).. jeng jeng...



cantikkan cahaya matahari ni.. hehe..
pencinta alam sekitar rupanya aku ni.. =))

2 komen yg ikhlas:

KIDbrush® berkata...

haku dha puas cari gambar senyum tp x dak aaa waney... awan tuh mmg cantik!!!!

WaNieY berkata...

haha.. xpa2.. lagikpon contest tu dah tmt.. =)).. a'ah kan awan tu cantik sgt.. nak kena kmpl duit utk beli camera yg bagus.. =))

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding