Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Jom Exchange Link!!

Selasa, 10 Mei 2011

Janji Padamu Bila Diri Disayangi

Tiada kusangka sejak detik itu
Kau membuka pintu kamar dihatiku
Cinta yang terhampar satu tika dulu
Bersinar kembali
Pandainya dikau mencuri hatiku
Dengan kejujuran dan tingkah lakumu
Memberikan aku satu keyakinan
Mendungkan berlalu

Akan kupertahankan cinta ini
Demi kesetiaan kupadamu
Akan kutempuhi onak duri
Demi untukmu bidadari
Percayalah janjiku ini

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni

Akan kupertahankan cinta ini
Demi kesetiaan kupadamu
Akan kutempuhi onak duri
Demi untukmu bidadari
Percayalah janjiku ini

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni

Andainya kau jauh dariku
Dekat dihatiku
Andainya kau yang pergi dulu
Hampalah cintaku
Jangan tinggalkan ku
Jangan persiakan cinta yang murni



wah.. tetiba terjiwang lak .. tadi dok termenung.. tiba2 teringat zaman mula2 berchenta..haha.. dulu aku ngan en. yan (nama gelaran dia yan.. haha.. ewan boyan.. jgn pgil.. nanti dia marah.. aku takpa.. =p) ni selalu suka ronda dr umah kami sampai ke teluk bahang..


then dia suka nyanyi kat aku lagu ni.. wahhh... romantis nok.. =).. so bila gaduh2 ja, mesti aku teringt lagu ni.. so lagu ni lebih kurang macam lagu chenta kami la.. hehe.. 1 lagi lagu  


Bila Diri Disayangi 

Terdengar bisikan mesra
Kalimah keramat bermentara
Bermulanya siang berakhir malam ku
Tak akan ku jemu menyebut namamu

Tiada batasan waktu
Tiada tempat mu tertentu
Di gunung di lembah, di darat, di air
Siapa pun hamba, keikhlasan doa, keagungan
Kasih merubah takdir

( korus )
Bila ku sedari diri disayangi
Langkah kaki ini semakin berani
Bila terkeliru ku ucap namamu, terasa diriku
Kembali dipandu

Engkau pertama, tiada akhirnya
Aku dalam kegelapan engkaulah cahaya
Izinkahlah aku menumpang di sini
Di bawah naungan kasih dan sayang mu
Ku berserah diri



love u cyg.. *wink*
p/s : tiba - tiba rasa nak melantak sushi lak.. adoi la perut.. sila bertahan ya.. dah muncit sgt ni..

0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Daisypath - Wedding