Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Jumaat, 20 Mei 2011

MY BFF

korang ssemua pon mesti ada bff kan? bff means (korang mesti tau kan.. yang tak tau i explain ok..) BEST FRIEND FOREVER.. bukan BOYFRIEND FOREVER.. gila nak berboifren forever.. takmo kawin ka? ahaha..MySpace

so ari ni tetiba lak rasa nak bercerita pasai bff aku semua.. macam mana leh tetiba ja ni cik waniey oi? haha.. semua ni pasai cik yana la.. aku cam na leh tak tau dia ada blog.. haha.. dah tu dari awal tahun dia buat blog, baru kelmarin aku perasan.. apa punya member ni.. hehe.. MySpace

so.. wait for the next entry ok..? naik taip kat sini semua.. panjang sangat.. kang korang semua malas nak baca lak.. ish..ish..ish..MySpace



inni bukan potret saya.. saya lebih comei.. MySpace

p/s : rindu kat semua bff aku MySpace

1 komen yg ikhlas:

liyana berkata...

huhuhuhuhu sudis toll my bff tak taw aku ada blog neway lap u bebeh hehehhehe

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails