Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Pages

Jumaat, 26 Ogos 2011

Bulan Posa = Bolan Drama Korean

haha.. pelikkan? start bulan posa ni gmbr kurang best.. haha.. aku mmg ngegada skit tengok gmbr.. time sahur kena tengok gambar, time berbuka lagi la.. so hari jumaat minggu pertama aku pasang cd my fair lady / lady castle / take care of aggashi ..  aku amik masa 3 hari utk habiskan.. haha.. sbb jumaat malam berapa jam ja leh tengok, sambung setengah jam time sahur, then sambung lepas berbuka sampai ke sahur.. sabtu malam ke ahad memang tak tido semata-mata tengok gambar ni.. haha.. akak aku join sama.. dan part paling best, mak aku.. mak aku slalu bising dia nak tengok gambar apa tak leh dah sebab aku 'rampas tb' tu.. haha.. last-last mak aku pon join sama.. MySpace

aku suka sangat kat senyuman hero ni.. dan Yeh Eun Hye sangat cantik dalam ni.. MySpace


so minggu kedua.. aku layan gambar couple or trouble.. aku suka juga cita ni sebab dia cinta org dewasa.. tapi macam budak2 jugak.. haha.. dan lelaki itu sungguh tough bodynya.. (maafkan aku.. ahaha..) MySpace


habis tu aku terus sambung Coffee Prince.. wah.. cita dia mmg best.. haha.. dan aku terjatuh cinta kat senyuman Hero.. sangat cute.. haha.. ha.. gambar ni budak2 bawah umur dilarang tengok.. sebab ada part dia angkt heroin nak ehem ehem.. sori terbatuk pulak.. hahaha.. tapi cita dia memang sangat best..!! dan sekali lagi Yeh Eun Hye berlakon mmg superb.. part dia nangis, aku pon sama nangis.. haha.. MySpace


dan baru kemarin aku pasang cd full house.. gambar ni mmg aku tak pernah jemu... suka sgt heroin dia.. dan rain (I LOVE U RAIN).. haha.. sila bersopan sikit ye.. haha.. tapi mmg sangat sweet gambar ni.. MySpace


0 komen yg ikhlas:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails